עורך דין נזקי גוף

נגרמו לך נזקי גוף?
אתם זכאים לקבל פיצויים!

התמחות בכל סוגי התאונות

עו"ד אריה שילאנסקי הינו עורך דין נזקי גוף שמספק את האיכות הגבוהה ביותר של שירותים משפטיים בתחום התמחות ייחודית זו למי שנפגע בגופו ו/או בנפשו כתוצאה מנפילה במדרכהנפילה בשטח ציבוריפציעה של תלמיד (גם לאחר סיום יום הלימודים), תאונת ספורטהחלקה על משטח רטובטביעה בים או בבריכהכוויה ממים רותחיםתאונה בקייטנהכוויה ממדורהנפילה בחדר מדרגותנפילה ממתקן שעשועיםנשיכת כלב ועוד רבים אחרים.

הסיבות לבחור דווקא בי לייצג אותך

ככל שנפגעת בתאונה שגרמה לך נזקי גוף, אתה בטח מבין כי אתה נמצא בסיטואציה שאינה פשוטה. דווקא כאשר מצב בריאותך בכי רע ושאתה זקוק לקבלת תגמולי הפיצויים על מנת להתקיים, ניצבים מולכם בעלי השטח שבו אירעה התאונה, רשות עירונית וחברות הביטוח מטעמם אשר ההתמודדות ביניכם - ללא ייצוגכם על ידי עורך דין נזקי גוף - היא בבחינת התמודדות דוד אל מול גוליית, שכן אלה, בהיותם בעלי ממון רב, יודעים היטב כיצד לדחות את תביעתך או לקצץ מתגמולי הפיצויים המגיעים לך, וזאת על ידי הפעלת חוקרים פרטיים, רופאים מומחים ומסלקי תביעות מיומנים.

01

ייעוץ וליווי צמוד ומקצועי

חשוב שדווקא ברגע זה תקבל באופן מידי ייעוץ וליווי צמוד ומקצועי מאת עורך דין נזקי גוף על מנת שיגן על זכויותיך וילווה אותך עד לקבלת תגמולי הפיצויים הכספיים המגיעים לך מהמזיקים ומחברות הביטוח.

02

הישגים והמלצות

אתה צריך לחבר את עצמך עם עורך דין נזקי גוף ידוע ומכובד בעל הישגים ומצוינות משפטית שאתה יכול לסמוך עליו ושבנוסף להישגיו, קיימות לגביו המלצות חמות מצד לקוחותיו ועורכי דין מהשורה הראשונה.

03

השגת ביטחון כלכלי

במיוחד אם היית מעורב בתאונה עם פגיעה קשה בעקבותיה נותרו בך נכויות מורכבות רב מערכתיות, וגם במקרים קלים יותר, כאשר אתה מחפש עו"ד נזקי גוף שיטפל במקרה האישי שלך, בהתאם לנסיבות האירוע וחומרת הפציעות שלך, אתה צריך להיות ערוך לחלוטין לכל תרחיש עתידי, ולשם כך אתה זקוק לעורך דין שיכול לעזור לך להסתכל אל העתיד שלך בביטחון.

04

אסטרטגיה מנצחת

בכל התיקים בהם אני מטפל, אני עושה את כל המאמצים הנדרשים על מנת למקסם את הפיצויים תוך חשיבה על כל צרכי הנפגע עד תום תוחלת חייו על מנת שלא יחסר לו מאום. הגישה האסטרטגית והבלתי נלאית הזו הובילה אותי עד היום לקבלת פיצויים מירביים אשר חיוניים בסיוע לנפגע להחזיר את חייו חזרה אל מסלולם.

05

איכות, מקצועיות ושירותיות

כשתבחר בי, המשימה היחידה שלי תהיה לספק לך את האיכות הגבוהה ביותר של שירותים משפטיים בתחום התמחותי הייחודית. אשתמש בכל המשאבים המקצועיים העומדים לרשותי כדי לנסות ולשקם את חייך כפי שהם היו לפני אירוע הפגיעה. תוכל בכל עת ליצור קשר טלפוני הישר לנייד שלי ולשאול שאלה ואתה יכול לצפות לתשובה מידית וכנה.

השאר את פרטיך כדי לבדוק את המקרה שלך באופן ראשוני
ללא תשלום ותוך שמירה על פרטיותך

טיפים חשובים

מהם היתרונות בבחירת משרדו של עו"ד אריה שילאנסקי?

התמחות בנישה משפטית ספציפית מאוד – נזקי גוף ורשלנות רפואית

99% הצלחה בתביעות שהוגשו לבית המשפט*

שכר הטרחה הינו על בסיס הצלחה, באחוזים ומשולם בסיום ההליכים***

הצלחות מוכחות לאורך השנים בקבלת פיצויים נכבדים ללקוחות המשרד

ייצוג נפגעים בלבד (המשרד לא מייצג חברות ביטוח למניעת ניגוד עניינים).

שמירה על "פילוסופיית משרד קטן" תוך מתן יחס אישי וליווי צמוד

קבלת חוות דעת רפואיות על ידי מיטב המומחים הרפואיים בישראל

פגישת ייעוץ, הכוונה והערכה ראשונית של המקרה שלך ללא התחייבות**