עו"ד תאונה באופנוע – עזרה משפטית חיונית

בשנים האחרונות חלה עליה חדה בתאונות הדרכים הקטלניות. במספר רב מתוך תאונות אלו היו מעורבים רכבים דו גלגליים. אופנועים וקטנועים מהווים כלי רכב החשוף בהרבה יותר לפגיעות מסוכנות וקטלניות. הכלי בעל היציבות המוגבלת והחושף את הרוכב לסביבתו במהירויות גבוהות, מועד לפגיעות קשות. חלק ניכר מתאונות האופנוע מערבות רכב אחד בלבד. כלומר, מדובר בתאונות בהן הרוכב נפל מהאופנוע או התרסק אל חפץ דומם כתוצאה מהחלקה או אובדן שליטה על הכלי.

למרות כל ההבדלים הבולטים הללו בין רכב דו גלגלי לרכב בעל ארבעה גלגלים, מבחינת החוק הישראלי מהווים אופנועים וקטנועים רכב מנועי לכל דבר ועניין ויש לבטחם בביטוח חובה. הביטוח מאפשר לספק מענה בכל מקרה בו חלים נזקי גוף עקב תאונות אופנועים, מכוח חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים התשל"ה-1975.

אם לאחר תאונות דרכים אופנוע החלטתם לשכור שירותי עורך דין, תנו עדיפות לבעל מקצוע עם ניסיון רב ועשיר בטיפול בתיקי תאונת דרכים עם אופנוע.

טיפול מהיר הוא חיוני

למען ביטחונך ורווחתך, חשוב מאוד לאחר כל תאונת אופנוע, גם הקלה ביותר, להגיע אל בית החולים ולהירשם במיון על מנת שלאחר מכן יהיה ניתן לייחס נזקי גוף עתידיים לתאונה. יש לזכור שעל תביעות נזקי גוף חלה התיישנות וישנה חשיבות קריטית לפעולות הראשונות הסמוכות לתאונה ויש לפעול במהירות. באמצעות סיוע עו ד תאונות אופנוע תקבל מענה  מקצועי מקיף וליווי בכל שלבי התביעה עד לקבל סך כל הפיצויים המגיעים לך כדין.

 

חשיבותו עורך דין לאחר תאונת אופנוע

התמודדות עם תוצאותיה של תאונה קשה ומורכבת, הן מבחינה פיזית והן מבחינה רגשית. נוסף על ההתמודדות עם הפציעות וההשלכות הרפואיות, נדרש הנפגע להתמודד גם עם הבירוקרטיה, תביעות מול חברות ביטוח והפסדים כלכליים. עו ד תאונות אופנוע יכול לסייע לנפגע במגוון דרכים:

 

מימוש זכויות

פיצויים בגין נזק גוף: עו ד תאונת אופנוע יסייע לנפגע לקבל פיצויים בגין כאב וסבל, אובדן כושר עבודה, הוצאות רפואיות ועוד.

הטבות מביטוח לאומי: עו"ד תאונת אופנוע יכול לסייע לנפגע לקבל קצבאות מהביטוח הלאומי, כגון קצבת נכות כללית, שר"מ קצבת נכות מעבודה.

פיצויים בגין פוליסה פרטית: עו ד תאונת דרכים אופנוע יסייע לנפגע לקבל תגמולי ביטוח בגין פוליסות פרטיות, כגון תאונות אישיות, סיעוד או אובדן כושר עבודה.

הערכת נזק

הערכת נזק פיזי: עורך דין לתאונות אופנוע יסייע לנפגע להשיג חוות דעת רפואיות ממומחים רלוונטיים, אשר יקבעו את הנזק הרפואי שנגרם לו כתוצאה מהתאונה.

הערכת נזק כלכלי: עורך דין תאונות אופנוע יסייע לנפגע להעריך את הפסדים הכלכליים שנגרמו לו כתוצאה מהתאונה, כגון הפסדי שכר, הוצאות רפואיות ועזרים רפואיים.

ניהול מו"מ

מול חברות ביטוח: עורך דין תאונות אופנוע מומלץ ינהל מו"מ בלתי מתפשר מול מבטחת החובה על מנת לקבל את הפיצוי המקסימלי המגיע לנפגע.

מול גורמים אחרים: עורך דין תאונות דרכים אופנוע יכול לנהל מו"מ גם מול חברות ביטוח בפוליסות פרטיות וקרנות פנסיה, על מנת למקסם את מלא התגמולים.

ייצוג משפטי

בבית משפט: במקרה הצורך, ייצג עורך דין תאונת אופנוע את הנפגע בבית משפט בתביעה נגד חברת הביטוח או גורם אחר.

בביטוח לאומי: בוועדות הרפואיות עורכי דין תאונות אופנוע יכולים לייצג את הנפגע, לטעון לנכויות גבוהות, להגיש ערעורים שעוברים לפעמים גם דרך בית הדין לעבודה בערעור נגד החלטות הועדה.

 

יתרונותיו של ייצוג על ידי עורך דין לאחר תאונה

ניסיון ומקצועיות: עורכי דין תאונות אופנועים הם בעלי ניסיון בתחום תאונות דרכים, מכירים את החוק ואת הפסיקה הרלוונטיים, ויודעים כיצד לנווט במערכת המשפטית.

הגנה על זכויות הנפגע: משרד עורכי דין תאונות אופנוע יגן על זכויותיו של הנפגע ויפעל למנוע ממנו לוותר על מלוא זכויותיו או לחתום על הסכמים שאינם מיטיבים עמו.

הגדלת הסיכוי לקבלת פיצוי: מחקרים מראים כי נפגעים המיוצגים על ידי עורכי דין תאונות קטנוע ואופנוע מקבלים פיצוי משמעותית גבוה יותר מאשר אלה שאינם מיוצגים.

 

נפגעת בתאונת אופנוע? עו"ד אריה שילאנסקי עומד מאחוריך

נפגעת במהלך תאונת אופנוע תל אביב או בכל מקום אחר? כאשר עומד לרשותך עורך דין תאונות קטנוע ואופנוע שייצג תיקים רבים ורכש ניסיון וידע רב, הדבר יבטיח לך את המענה המקצועי המעמיק ביותר. עו"ד אריה שילאנסקי דואג להתעדכן בידע המקצועי ולרכוש ניסיון רב נוסף בכנסים בתחום הרפואה המשפטית.

תקופת התמחותו הארוכה לצד שופטים מובילים בתחום הנזיקין מביאים עמם עולם תוכן עשיר שיעמוד גם לרשותך כלקוח כנכס יקר המציאות. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו ונשמח לספק לך מענה לכל שאלה ולתאם עבורך פגישה במשרדנו. היחס האישי והאוזן הקשבת, לצד הידע והניסיון המקצועי, עושים את כל ההבדל.

 

למידע נוסף ולקבל סיוע משפטי הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפון 077-4420885.

טיפים חשובים

מהם היתרונות בבחירת משרדו של עו"ד אריה שילאנסקי?

התמחות בנישה משפטית ספציפית מאוד – נזקי גוף ורשלנות רפואית

99% הצלחה בתביעות שהוגשו לבית המשפט*

שכר הטרחה הינו על בסיס הצלחה, באחוזים ומשולם בסיום ההליכים***

הצלחות מוכחות לאורך השנים בקבלת פיצויים נכבדים ללקוחות המשרד

ייצוג נפגעים בלבד (המשרד לא מייצג חברות ביטוח למניעת ניגוד עניינים).

שמירה על "פילוסופיית משרד קטן" תוך מתן יחס אישי וליווי צמוד

קבלת חוות דעת רפואיות על ידי מיטב המומחים הרפואיים בישראל

פגישת ייעוץ, הכוונה והערכה ראשונית של המקרה שלך ללא התחייבות**