תביעת נזק בלתי הפיך

בתאונות אישיות, תאונות דרכים או במקרים של רשלנות רפואית חמורה, עשויים להיגרם נזקים פיזיים ונפשיים בלתי הפיכים. במידה ונפגעת באופן חמור בנזקי גוף אשר הינם בלתי הפיכים, חשוב לגייס לצידך את הסיוע המשפטי הטוב ביותר שניתן לקבל כדי להבטיח שבתביעת נזקי גוף שתוגש ימוצו כל זכויותיך כדין.

תביעת נזק בלתי הפיך נובעת מאירועים רבים

  • רשלנות רפואית עשויה להותיר אדם עם נכויות חמורות, למנוע טיפול יעיל שהיה מונע נזקים התפתחותיים שהופיעו בהמשך בקרב ילדים, תינוקות או מתבגרים ובמקרים חמורים אבחון לקוח או המלצה על טיפול לא מתאים עשויים להוביל אפילו למוות. במידה וניתן יהיה להוכיח כי לולא מעשיו או מחדליו של הצוות הרפואי היה נמנע הנזק, עשוי הנפגע או משפחתו לזכות בפיצויים משמעותיים.
  • בכל תאונת דרכים בה מעורבים נפגעים מומלץ להגיש תביעת נזקי גוף. במידה ובמהלך התאונה ספגת נזק בלתי הפיך שגרם לנכויות, אובדן כשר עבודה מלא או למגבלות שונות, חשוב לקחת את הדבר בחשבון ולדאוג כי האבחון ייעשה באופן מסודר כדי להבטיח את זכויותיך.
  • בכל יום בישראל מתרחשות מעל 20 תאונות עבודה. כאשר מתבוננים במספרים, קשה לומר "לי זה לא יקרה". במידה ונפגעת במקום עבודתך, חשוב להסתייע בליווי עורך דין שיסייע לך בהגשת תביעת נזקי גוף.

ליווי ארוך טווח

בניגוד לתביעת נזקי גוף סטנדרטית בה מתקבלים פיצויים על תקופת הפגיעה וההתאוששות ממנה ועל ההוצאות הרפואיות השונות בהיקפים התחומים בזמנים וסכומים מסוימים, הרי שבתביעת נזק בלתי הפיך, מיצוי הזכויות נמשך לכל החיים. על מנת להבטיח כי זכויות אלו יעמדו לך לכל תקופת חייך ויאפשרו את הסיוע הנדרש עבורך, משרד עו"ד אריה שילאנסקי מציע את כל הידע המקצועי שנרכש בכל שנות פועלו כדי לאפשר לתהליך לעבור ללא סיבוכים. במידה וקיים חשד כי חל נזק  בלתי הפיך, ישלח אותך המומחה הרפואי מטעם בית המשפט לבדיקות רפואיות להערכת המצב. אנו מצדנו נפנה אותך למומחה רפואי שייתן הערכה משלו להיקף הנזק והנכות ולגובה הפיצויים ויוודא כי כל הציוד הנדרש לבדיקות הינו תקין ומתאים וכי כל הבדיקות נעשות. בכל התהליך המורכב מול ביטוח לאומי, חברות הביטוח והגורמים השונים, יש לך ליווי מלא ומסור שייתן לך את השקט והביטחון הנדרשים כדי להמשיך בחייך.

השאר את פרטיך כדי לבדוק את המקרה שלך באופן ראשוני
ללא תשלום ותוך שמירה על פרטיותך