עורך דין תביעות ביטוח לאומי

במשך שנים רבות ומשמעותיות מחיינו אנו מפרישים ממשכורתנו לתשלומים עבור המוסד לביטוח לאומי. תשלומים אלו מבטיחים כי בבוא היום, כאשר נזדקק לתמיכתם, נזכה לכיסוי ביטוחי ולסיוע ככל שזה יידרש. למרבה הצער, פעמים רבות עשויים הגורמים המטפלים בביטוח הלאומי להטיל קשיים שונים ומשונים בעת הבקשה למיצוי זכויותיך מה שעשוי להסב תסכול רב ולגבות משאבי זמן וממון רבים. בסיועו של עורך דין תביעות ביטוח לאומי עשויות לעבור בצורה יעילה ופשוטה ביותר. עו"ד אריה שילאנסקי מציע ליווי משפטי מושכל ומקצועי המגובה בידע וניסיון רב שיסייע לך להתמודד מול הביטוח הלאומי עד מיצוי כל זכויותיך.

באילו מקרים נתבע את הביטוח הלאומי?

  • לאחר תאונה אישית כמו נפילה במרחב הציבורי או בבית הגורמת לחבלות המהוות נזק גופני משמעותי, ניתן לתבוע את הביטוח הלאומי לקבלת קצבת אובדן כושר עבודה זמנית או לצמיתות.
  • תאונות עבודה הינן נפוצות מאוד וגורמות לנזקים רבים בגוף ובנפש במספרים גבוהים להבהיל. בכל מקרה של תאונת עבודה, אמון המוסד לביטוח לאומי לספק לך כיסוי ביטוחי מלא שיסייע לך לעמוד על הרגליים במהרה וליהנות מתמיכה כלכלית שתאפשר לך להחלים בבטחה.
  • רבים לא יודעים זאת, אך במידה ועברת תאונת דרכים במסגרת העבודה, בחזרה ממנה או בדרך אליה, ניתן לתבוע את הביטוח הלאומי ולהחשיב תאונה זו כתאונת עבודה. בסיוע עורך דין תביעות ביטוח לאומי יוגשו במקביל לתביעת נזקי גוף סטנדרטית כבכל תאונת דרכים ויאפשר לך לפעול בשני המישורים במקביל.

עו"ד אריה שילאנסקי הוא הקול שלך בביטוח הלאומי

אם יש לך צורך בסיוע משפטי, ניתן לינות משירותיי כעורך דין תביעות ביטוח לאומי בבני ברק. במשרדי מובטח לך יחס אישי ייחודי וטיפול מקצועי שייעשה באופן ישיר על ידי. ניסיוני הרב בעבודה מול המוסד לביטוח הלאומי בשילוב עם הידע הרב שצברתי לאורך השנים בתחום נזקי הגוף והמשפט הרפואי מאפשר לי לתת לך הכנה מקיפה ונאמנה. אני מזמין אותך לפנות אלי עוד היום באתר או בטלפון לתיאום פגישה על מנת שנוכל לספק מענה מלא לכל צרכיך בהקדם האפשרי.

השאר את פרטיך כדי לבדוק את המקרה שלך באופן ראשוני
ללא תשלום ותוך שמירה על פרטיותך