עורך דין נכות כללית

אנו מאחלים לך בכל לב כי לא יהיה לך צורך במידע זה במשך כל חייך. עם זאת, למרבה הצער חלים אירועים שונים בחיים אשר עשויים להעמידנו בסיכון להזדקק לתמיכת הביטוח הלאומי כתוצאה מנזקי גוף שהסתיימו בנכות. כל אדם מגיל 18 ועד גיל הפרישה (67), רשאי להגיש תביעה לביטוח הלאומי בגין נכות כללית. על מנת לזכות לכל הפיצויים המגיעים לך כדין, יש להכיר היטב את דרישות הועדה הרפואית של המוסד לביטוח לאומי ולוודא כי מצבך עומד בכל הקריטריונים. כדי להקל על התהליך, חשוב לקבל ליווי משפטי של עורך דין מומחה בתחום נזקי הגוף. בבואך לבחור למשימה זו עורך דין נכות כללית חייבת להיות מומחיות שלו בה יש לו ניסיון רב על מנת לשפר את סיכוייך.

מה הם הקריטריונים לזכאות?

בבואך לקבל בסיוע עורך דין נכות מעבודה או נכות כללית, יש לעמוד במספר קריטריונים בסיסיים מול המוסד לביטוח לאומי כדי ליהנות מהקצבה.

  • על התובע להוכיח כי הינו סובל מנכות רפואית בהיקף של 60% לכל הפחות (או 50% במקרה של עקרת בית) או נכות של 40% בה אחד מהמצבים הרפואיים מהם סובל התובע מהווה 25% משיעור הנכות לבדו. קריטריונים אלו מספקים הוכחה לגובה הנכות הרפואית.
  • על מנת לקבוע את גובה דרגת אי הכושר, יש לעבור ועדה רפואית מטעם הביטוח הלאומי בה יוכיח התובע כי איבד לפחות 50% מתפקודו בכל הנוגע לכושר ההשתכרות שלו.

סיוע משפטי ורפואי מקיף

עו"ד אריה שילאנסקי יסייע לך בכל התהליך מראשיתו ועד סופו. על מנת להבטיח כי כל הבדיקות הרפואיות והתעסוקתיות אשר אליהן יפנו אותך אכן ימדדו באורח מדויק את שיעור הנכות שלך, משרדנו עומד בקשר עם מומחים רפואיים שיוכלו לספק גם הם אומדן על הנזקים ושיעור הנכות והפיצויים כי הם מאמינים המגיעים לך, על מנת שנדע באיזה טווח תתרחש עבודתנו המשותפת. אנו נוודא כי כל הציוד הכרוך בבדיקות פועל באופן תקין ומותאם לצרכיך. על מנת ליהנות משירות מקצועי ומיחס אישי וחם, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו ולהגיע למשרדנו בבני ברק כדי להבטיח תמיכה כלכלית מלאה במצבך.

השאר את פרטיך כדי לבדוק את המקרה שלך באופן ראשוני
ללא תשלום ותוך שמירה על פרטיותך