משרד עורך דין תאונות דרכים

תהליך תביעת פיצויים על נזקי גוף לאחר תאונת דרכים עשוי להיות מורכב למדי, בעיקר בעוד אנו מחלימים מחוויה קשה ומטלטלת. לכן, על מנת שכל זכויותינו ימוצו וכדי ליהנות מסיוע כלכלי במהלך תקופת ההתאוששות ואחריה, שיאפשר לנו לחזור לחיים הנורמטיביים במהירות ובקלות, חשוב להסתייע במשרד עורך דין תאונות דרכים שיאפשר לך לעבור את התהליך בצורה היעילה והרגועה ביותר.

דברים שחשוב לזכור

נפגעת בתאונת דרכים? יש מספר דגשים שחשוב מאוד לשמור עליהם על מנת להבטיח כי התביעה תעבור באופן חלק וכי כל זכויותיך ימוצו. משרד עו"ד תאונות דרכים ונזקי גוף אריה שילאנסקי מציע לך מספר טיפים חשובים שחשוב לזכור גם ברגעים הקשים.

יש לגשת לבית חולים באופן מידי

לאחר התאונה, גם אם נראה שיצאת ללא פגע, אסור בשום אופן לוותר על הביקור בחדר המיון. הדבר חשוב ביותר משתי סיבות עיקריות.

  • בדיקה רפואית בהקדם האפשרי תאפשר לגלות אם ישנם נזקים סמויים מהעין שעשויים לבוא לידי ביטוי בשלב מאוחר יותר כמו חבלות או נזקים בעמוד השדרה או בשרירים.
  • הביקור בחדר המיון יהיה בעצם התיעוד הרשמי הראשוני ביותר שלך שאכן אירעה תאונה בה נפגעת.

תיעוד זירת התאונה

יש לרשום את כל פרטי הנהג הפוגע ורכבו כולל פרטי רישיונות ופוליסת ביטוח. בנוסף, לא משנה כמה הנהג השני או העוברים ושבים מביעים את התנגדותם לכך, אין להתיר לאיש להזיז את רכבו ולשנות את האופן בו הוא מוצב על הכביש עד שיבוצע תיעוד של כל אזור התאונה בזוויות שונות. ניתן לצלם בטלפון את זירת התאונה מכמה כיוונים ולוודא שמובן מה נראה בתמונות.

תיעוד ההוצאות

מרשמים, אישורי מחלה, קבלות וחשבוניות על כל הוצאה בתחום הרפואי או כתוצאה מהשהייה בבית יהוו כראיות לדרישת סכומי ההחזר בתביעה עם פנייתך למשרד עו"ד תאונות דרכים.

משרד עורך דין תאונות דרכים אריה שילאנסקי ילווה אותך במיצוי זכויותיך

במשך העשור האחרון צברתי ניסיון רב בתחום נזקי הגוף ואם התמחיתי אצל שופטים מובילים בתחום דיני הנזיקין. עם פנייתך אלי אלווה אותך מן הרגע הראשון ועד למיצוי תביעתך. במידת הצורך, נפנה למומחים רפואיים עבור חוות דעת וכדי להבטיח כי כל הבדיקות הנדרשות בוצעו כנדרש. לפרטים נוספים אני זמין עבורך באופן ישיר ובכל עת.

השאר את פרטיך כדי לבדוק את המקרה שלך באופן ראשוני
ללא תשלום ותוך שמירה על פרטיותך