תביעות תאונת דרכים

בכל שנה, מתנהלות אלפי תביעות תאונת דרכים בה דורשים נפגעים את זכויותיהם המגיעות להם כדין בצורת פיצויים כספיים אשר יכסו את ההוצאות הכרוכות בתקופה בה אין ביכולתם לעבוד, עלויות הטיפולים הרפואיים, בגין נכות או אובדן כושר עבודה וכיו"ב.

נפגעת בתאונה? יש לך זכויות!

חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים התשל"ה – 1975 נועד על מנת להבטיח לך רווחה וביטחון לאחר האירוע המטלטל שעשוי להביא להשלכות משנות חיים. כל אדם בישראל זכאי לפיצויים על נזקי גוף בתאונה ללא כל קשר למידת אשמתו או מעורבתו בתאונה עצמה.

תאונת דרכים במהלך העבודה היא תאונת עבודה לכל דבר

במידה ותאונת הדרכים חלה במהלך שעות העבודה או כחלק מעבודתך, בדרך למקום העבודה או בחזרה ממנו, יהווה הדבר תאונת עבודה לכל דבר ועניין. על מנת להבטיח כי כלל זכויותיך יישמרו, חשוב להגיש במקביל לתביעות תאונת דרכים גם תביעה לתאונת עבודה מול המעסיק והביטוח הלאומי.

תביעות תאונת דרכים לא עושים לבד

כדי להבטיח שהתהליך המורכב יעבור בצורה חלקה ורגועה, חשוב שיעמוד לרשותך מומחה משפטי שילווה אותך בתחום נזקי הגוף. עו"ד אריה שילאנסקי מזמין אותך ליהנות משירותיו של עורך דין תאונת דרכים במרכז אשר צבר ניסיון של שנים רבות בתחום הנזיקין בכלל ובתחום נזקי הגוף בתאונות דרכים בפרט. המשרד הממוקם בבני ברק מנוהל על ידי עו"ד שילאנסקי אשר מטפל בכל התביעות באופן אישי. לכן, אצלנו מובטח לך כי בכל פעם שיהיה לך צורך בייעוץ, המענה יהיה שלם וישיר ללא גורמים מתווכים כמו מזכירות, מתמחים או עורכי דין שותפים שאינם מעורים בפרטי המקרה. המשרד ישמש לך כמרחב לתמיכה ולהקשבה וילווה אותך בכל תהליך התביעה מאיסוף החומרים הרפואיים, ייעוץ על ידי מומחים בהערכת הנזק ועד להגעה לפסק דין לזכותך בבית המשפט או בהסכם הוגן מחוץ לכותלי בית המשפט.

בבואך לבחור עורך דין תאונת דרכים במרכז על מנת לייצגך בתביעות תאונת דרכים, הניסיון הנרחב המתמשך מעל עשור של משרדנו בתחום והמסירות והיחס האישי יבטיחו לך יתרון משמעותי ותהליך מיטבי בכל תקופת התביעה.

השאר את פרטיך כדי לבדוק את המקרה שלך באופן ראשוני
ללא תשלום ותוך שמירה על פרטיותך