משרד עורך דין לנזקי גוף

רובנו אומרים לעצמנו "לי זה לא יקרה", אך אירועים רבים במהלך החיים עשויים לחשוף אותנו למצבים שלא צפינו ולהסב סבל וקושי רב. לכן, תביעות נזקי גוף הן נפוצות מאוד בישראל ודורשות את התערבותו של משרד עורך דין לנזקי גוף בעלי התמחות נרחבת בתחום וניסיון מקצועי משמעותי.

משרד עו"ד נזקי גוף אריה שילאנסקי ילווה אותך בכל התהליך

במהלך העשור האחרון, השקעתי את כל מרצי וכוחותיי על מנת להתמקצע ולרכוש ידע מעמיק ורב ערך בדיני נזקי הגוף. בין השאר, ביצעתי התמחויות רבות אצל השופטים המובילים במערכת המשפט הישראלית אשר עשו היסטוריה שיפוטית בתחום דיני הנזיקין. המשרד כולו ייעודי לתביעות נזקי גוף בלבד ואמון על משימתו כדי להבטיח רווחה וביטחון לנפגעים על מנת לאפשר לך ולכלל לקוחותינו להשתקם באופן מיטיב ולמצות את כל זכויותיהם כדין. אנו מטפלים בתביעות נזקי גוף בכל התחומים וההקשרים בהן מתרחשות תביעות מסוג זה.

רשלנות רפואית

אנשי צוות רפואי עשויים לבצע שגיאות בעת האבחון או הטיפול בחולים אשר יגרמו בסופו של דבר להשלכות קשות ומורכבות. מחדלים אלו עשויים לגרום לנזקים גופניים קשים כמו למשל במקרים של אבחון שגוי של סרטן או המלצת טיפול לא מתאימה שעשויה לגרום להחמרה ואף למוות שניתן היה למנוע. מקרה נפוץ נוסף רשלנות רפואית בהריון בו מוחמצים ליקויים חמורים בעובר.

תאונות

  • במהלך השהייה בבית, בטיול או בכל מקום, תאונות שונות כמו נפילות, חבלות וכו' עשויות לגרום לנזקי גוף.
  • במקום העבודה מתרחשות תאונות עבודה רבות המזכות אותך בזכויות מול המעסיק והביטוח הלאומי.
  • תאונות דרכים מהוות חלק ניכר מתביעות נזקי הגוף. החוק הישראלי מזכה אותך בפיצויים נרחבים על העלויות הכרוכות בתקופת ההתאוששות מהתאונה.

אספק לך סיוע מקיף

חשוב לפנות למשרד עורך דין לנזקי גוף בהקדם האפשרי כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל. לתביעות נזקי גוף תקופת התיישנות של 7 שנים מול בתי המשפט ו-3 שנים מול חברות הביטוח ולכן חשוב לפעול מהר. אסייע לך באיסוף כל החומר הרפואי, תיעוד ההוצאות ונספק לך במידת הצורך ליווי של מומחים רפואיים שיבטיחו כי ייעשו כל הבדיקות הנדרשות וכי ציוד הבדיקה עומד בכל הצרכים. כל זאת תוך זמינות מלאה וטיפול מסור שנעשה על ידי באופן ישיר. לפגישת ייעוץ ראשוני, אני זמין לפנייתך עוד היום.

השאר את פרטיך כדי לבדוק את המקרה שלך באופן ראשוני
ללא תשלום ותוך שמירה על פרטיותך