ייצוג נפגעים בתאונות דרכים

מכל התפקידים השונים אותם מבצע עו"ד ייצוג נפגעי תאונות דרכים הוא אחד מהתחומים המורכבים ביותר הדורשים ידע וניסיון מקצועי רב במגוון תחומים. עו"ד אריה שילאנסקי עוסק כבר מעל עשור בייצוג נפגעים בתאונות דרכים ונחל הצלחה בתיקים רבים.

למה דווקא משרדנו?

תחום דיני הנזיקין דורש התמחות רבה. היכרות עם תיקים רבים, תקדימים ופסיקות, היכרות עם המערכות השונות המעורבות בתביעה כמו חברות הביטוח, הביטוח הלאומי והגורמים הרפואיים ועבודה משותפת עם מומחים רפואיים, הם רק חלק מההיבטים הבאים לידי ביטוי בהתמחות עורך הדין בעת ייצוג נפגעים בתאונות דרכים.

ניסיון של מעל 10 שנים בתחום וייצוג במספר רב של תיקים אפשר לי להיחשף למקרים רבים ויוצאי דופן ולהיחשף לפסיקות רבות המהוות בסיס לעבודתי השוטפת. במהלך תקופת ההתמחות שלי, עבדתי בצמוד לשופטים מכובדים ביותר ובעלי ותק וידע רחב יריעה בתום דיני הנזיקין. ההתנסות הזו סיפקה בידי ידע מקצועי מעמיק ורב ערך הבא לידי ביטוי בכל תביעה בה אני מטפל.

יחס אישי – ללא מזכירים ומתמחים

ברבים ממשרדי עו"ד ייצוג נפגעי תאונות דרכים מתחלק על כמה עובדים במשרד הפועלים בשיטת סרט נע. כלקוח, צורת עבודה זו עשויה להיות מאוד מתסכלת. אף פעם לא ברור היכן הדברים עומדים בצורה שלמה וקשה להבין עם מי צריכים לדבר כדי לדעת מה מצב התביעה ומה עוד נדרש. משרד עו"ד אריה שילאנסקי מנוהל על ידי באופן בלעדי. כל תביעה עוברת דרכי וניתן בכל עת לפנות אלי על מנת לקבל עדכונים ולקדם את תהליכיך תוך שקיפות מלאה וסיפוק תמיכה והקשבה בתקופה קשה זו של החיים.

ייצוג נפגעים בתאונות דרכים לכל אורך התהליך

בתאונות דרכים, חשוב מאוד להתחיל בתהליך המשפטי בהקדם האפשרי. אני ממתין לפנייתך ואשמח לסייע לך באופן מידי ולקדם את צרכיך כך שימולאו במהירות ובתהליך מהיר ופשוט. זכויות רבות מגיעות לך כדין מול חברות הביטוח והמוסד לביטוח הלאומי. אסייע לך בלמידת המקרה, בהבטחה כי כל הבדיקות הרפואיות הנדרשות נעשות כדין וכי כל סעד המגיע לך ימצא את דרכו אליך עד סוף תהליך התביעה. לפרטים נוספים ולתיאום פגישה ניתן להתקשר עוד היום או לפנות אלי באתר.

השאר את פרטיך כדי לבדוק את המקרה שלך באופן ראשוני
ללא תשלום ותוך שמירה על פרטיותך